پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226233
تجمع کارگران شرکت سابير مقابل فرمانداري کوهرنگ
تاریخ انتشار : 1395/06/16 18:24:05
نمایش : 1003
جمعي از کارگران شرکت سابير بيرگان کوهرنگ به منظور احقاق مطالبات معوقه خود مقابل فرمانداري کوهرنگ تجمع کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از کوهرنگ خبر، جمعي از کارگران شرکت سابير بيرگان به دليل عدم دريافت حقوق معوقه يکسال خود، مقابل فرمانداري کوهرنگ تجمع کردند.
 
يکي از کارگران اين تجمع کارگران را زيبنده عملکرد مسئولان ندانست و اظهار کرد: حقوق کارگران  از تيرماه سال گذشته پرداخت نشده و اين موضوع موجب تجمعات اخير کارگران و اعتراض آنها شده است.
 
اين کارگر با بيان اينکه بارها اين موضوع را به مسئولان از جمله فرمانداري کوهرنگ اطلاع داده اند، افزود: هر بار قول مساعد براي پرداخت حقوق کارگران داده شده اما شرکت نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت بوده و تاکنون هيچ اقدامي صورت نگرفته است.
 
وي با اشاره به اينکه کارگران به دليل عدم دريافت حقوق حتي براي خريد مايحتاج روزانه با مشکل مواجه هستند، گفت: کارگران حتي توان پرداخت کرايه براي حضور در محل کار خود را نيز ندارند.
 
وي خاطرنشان کرد: از مسئولان مي‌خواهيم شرايط کارگران را درک کرده و براي لحظه‌اي خود را به جاي آنها قرار دهد.

يکي ديگر از کارگران مي گويد: اکثر کارگران متاهل و داراي فرزند هستند با وجود اينکه در آستانه بازگشايي مدارس هستيم دانش آموزانمان نياز به لباس، کفش و لوازم التحرير دارند اما متاسفانه حقوق مان را پرداخت نميکنند.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html